Tuesday 22 November 2016

♡Quiz♡

Image result for quizHej! Dzis macie quiz!
Jesli chcielibyscie zrobic ten sam quiz to  macie tu link.


ZA CO POJDZIESZ DO WIEZIENIA W PRZYSZLOSCI
1.Jaka jest Twoja największa zaleta?
‣ Jestem mądry
‣ Jestem miły
‣ Jestem sprytny
‣ Jestem piękny
‣ Jestem pomocny
‣ Jestem pracowity


2.Jaka jest Twoja największa wada?
‣ Jestem jak narcyz
‣ Nie umiem pomagać
‣ Jestem arogancki
‣ Nie umiem się skupić
‣ Jestem przebiegły
‣ Jestem leniwy


3.Twój znajomy ma super okulary przeciwsłoneczne, które bardzo chciałbyś mieć. Niestety nie chce Ci ich pożyczyć. Co robisz?
‣ Zabieram jej, a jak mnie w nich zobaczy to powiem, że je znalazłam.
‣ Idę sobie kupić nowe.

‣ Nie wiem.


4. Czy jesteś w stanie zabić osę?
‣ Tak, nie ma problemu.
‣ Nie! Boję się jej!
‣ Nie, wypuszczam ją.


5.Jaką broń wybierasz?
‣ Nóż
‣ Pistolet
‣ Granat


6.Kogo wybrałbyś na towarzysza w ciężki dzień?
‣ Pies
‣ Kolega
‣ Nikt


7.Co założyłbyś, gdybyś planował coś niedobrego?
‣ Bluzę z dużym kapturem
‣ Czarne ubranie i maskę
‣ To co noszę na co dzień


8.Twój kolega prosi Cię o przechowanie jego broni. Zapewnia Cię, że posiada ją legalnie. Co robisz?
‣ Zgadzam się. To mój kumpel, nie mogę go zostawić!
‣ Odmawiam. Co jeżeli on mnie okłamuje, że ta broń jest jego?
‣ Nie zgadzam się. Nie mogę trzymać takich rzeczy w domu.
‣ Zgadzam się. Lubię takie rzeczy.

Wrobią Cię!

Wrobią Cię! Czemu? Jesteś zbyt pomocny. Cała wina spadnie na Ciebie. Prawdę mówiąc nikt Ci nie uwierzy, że jesteś niewinny, nawet jak im pokażesz wyniki tego quizu.


Ojej. To lepiej sie zaczne pakowac! ;)
To tyle na dzisiaj! Chcialabym wiedziec za co wy wpadliscie do puszki!
Pozdrawiam
~Weronika~

1 comment:

  1. fajny post ♡
    dzięki za pytania ;*
    zobaczymy co mi wyjdzie
    pozdrawiam cieplutko!!!

    ReplyDelete