Wednesday 9 November 2016

??Pytanie??

Hej!
Wiem ze dawno nie pisalam, ale bylam zajeta szkola tak jak pewnie i wy. Jesli chcielibyscie mnie widywac czesciej to znajdzcie mnie na:
‣ Instagramie   (werka_g)
‣ Snapchacie   (werka.g)
‣ Musical.ly      (werka.g)
Czy chcecie zebym zrobila jakis quiz? Lub cos takiego?

Tutaj macie pare zdjec z mojego osiedla:


Tylko to jest z Polski























Nie wiem dlaczego ale te zdjecia nie chcialy byc kolo siebie. Gdyby ktos wiedzial to prosze pomozcie mi. 
Dzieki 
~Weronika~

2 comments:

  1. super post !!!!!
    Śliczne fotki <3
    Już lecę obserwować cię na instagramie ;)
    Pisz częściej :P
    A jeżeli chodzi o zdjęcia pogrzeb w ustawieniach :)
    PS: Piękne tło

    ReplyDelete
  2. Ale się stęskniłem
    fajnie że znòw piszesz ja już
    Cię mam na insta :P
    pozdrowionka !!!!!!!!!!

    ReplyDelete