Sunday 12 February 2017

Jak zrobić super zdjęcie na Instagrama?

Hej !

Dziś notka na temat zdjęć na Instagrama lub czego kolwiek innego.
Czy kiedyś byliście na necie i widzieliście super zdjęcie? Jeśli nie to poszukajci  Tumblr i kliknijcie na zdjęcia, tam jest pełno rożnych perfekcyjnych zdjęć i inspiracji. Ale jak zrobić takie zdjęcie bez odgapiania?

To zdjęcie jest zrobione przezemnie.
Ja jestem po lewej a moja koleżanka po prawej.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Żeby zrobić takie zdjęcie potrzeba:
‣  Aparat/komórka
  2 koleżanki
‣  fajne tło

Parę pomysłów na tło:
◦ basen lub jezioro/morze
◦ zachód/wschód słońca
◦ park/las
◦ itp.

To zdjęcie można zrobić w wielu miejscach i wszystkie opublikować bo tło dużo zmieni!


Następne zdjęcie też zrobionę przezemnie:
 Tym razem ja jestem po prawej a koleżanka po lewej.

Do tego zdjęcia potrzeba:
 Aparat/komórka
 1 koleżanka
 coś żeby postawić aparat/telefon
 ładne tło i niebo

Do tego zdjęcia postawiłyśmy telefon o stolik i dałyśmy licznik na 10 sekund żebyśmy miały czas do biec i przygotować się.




Do tego zdjęcia potrzeba:
Jakieś zwierzę/naturę(np liście spadające z drzewa)
Szybki refleks
Opcję zrobienia dużo zdjęć na raz


Do tego zdjęcia podchodziłam parę razy więc nie martwcie się jak wam nie wyjdzie za pierwszym razem.
Po zrobieniu zdjęcia dodałam opcję obrazy czarno-białego.





Ostatnie zdjęcie!
Potrzeba:
Natury
Zachodu/wschodu słońca
1 koleżankę
‣ wiatr
Do tego zdjęcia poprosiłam ją żeby patrzyła na słońce i siedziała na stercie kamieni na środku pustyni, ale można zrobić to samo w wielu miejscach , np. w górach, na plaży, przy jeziorze.


To tyle na dzisiaj! Mam nadzieję że wam to pomoże mieć najlepsze zdjęcia!
Mała uwaga: WSZYSTKIE zdjęcia były robione z telefonu.
Do wszystkich zdjęć możecie zmienić miejśce i osoby lub rzeczy!
Co chce cię w następnej notce???
Dzięki za uwagę!

Dozobaczenia!!!
~Weronika~

2 comments:

  1. Super post na pewno wykorzystam to pierwsze na pewno zrobię strasznie mi się podoba 🌼❤❤❤❤❤❤ to czarno białe też zresztą wsyztskie. Porady też bardzo fajne czekam na nowe posty i zapraszam do mnie 😁

    ReplyDelete
  2. Fajnie wyszły :D Na pewno skorzystam z porad.

    ReplyDelete